Otroligt trött idag

Såg på reklamen att det fanns nån hälso grej så man bli av med bukfettet. PERFEKT. inte för att jag är skit stor men det är ju svårt att träna bort.. så jag tänkte samtidigt som man tränar kan jag testaa de tabletterna i "30days" som det heter. :)

Usch .. idag har jag en trött dag tror jag. Precis vaknat så vi får väl se. Hade svårt att somna inatt. Trivs inte alls i vårat sovrum. Men det är så svårt att få en ny lägenhet. Emanuel har lite små panik när det gäller hans  plugg och jag vill bara tjäna ihop lite pengar igen ! ...Men allt ordnar sig

Idag vet jag inte alls vad jag ska göra förutom träna. Kanske tom  2 gånger. Emanuel är i skolan och måste åka direkt därifrån till tärningen sen. Tröööök ! Jag måste börja jobba. Give me monday.


Nu ska jag äta lite frukost :)) Ha en toppen dag ! P.s. grattis cissi på din dag



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0