Slut på latheten, dags för jobb YEAH





En liten visit på Saltholmen med älsklingen.
Vi passade på igår när det var fint väder. Drygt 10min bortanför oss så kommer vi till det här fina :))

Läste precis på aftonbladet och blev lite ställd. Wayne ROONEY har varit otrogen mot sin fru.
De spenderade 60 MILJONER på deras bröllop för något år se och har varit tillsammans sen de var 15 år.
Blir så less att kända ansikten man ser upp till visar sig vara svin. Rika karlar som inte nöjer sig med deras "vanliga enkla fruar". Helt otroligt !!!

Idag har jag en riktigt seg dag. Äntligen har jag fått alla papper och grejer till a kassan. Hoppas det löser sig med all ersättning, för då är jag på fötterna igen och nu när jag börjar jobba imorn så blir det en lättnad.
Går man utanför dörren kostar det pengar!!
Idag är emanuel och tränar sen match, så hela dagen Alone ! Ska iväg och träna snart sen ikväll ska jag sitta som ett fån och titta på The Hills och the City avsnitt :)



Jag trivs även SUPER i mina brillor. Ser så otroligt bra.
Märkte det när vi kikade på fotboll hemma hos Anne o Mackan i fredags med laget.

I går blev det lugnt, träffade Tessan ett tag och såg deras mysiga lägenhet sen gjorde jag o Mannis Tacos och såg film :)

Nu ska jag ta mig en prommis ut.

Adioos Amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0