"Ain't that a bitch "


Good day

Idag är det strålande sol men har inte kollat hur kallt/varmt det är ute, jag glömmer alltig bort att vi har en termometer. I götet fanns det ingen så jag glömmer.
Är ledig från jobb idag. Väääldans skönt. Kände att jag har jobbat lite mycket nu på slutet och på Maxi ska det vara fullt ös hela tiden och leende på läpparna.. det tar på krafterna.
Så idag ska jag ta med mamma på träning på Sportlife. Var där igår för första gången och körde igenom ett gympass. Känner att det var mer än en månad sen nu. Vaknade med pain i hela kroppen. Underbar känsla:)

Senare ikväll är det bandy i rättvik. Hemmamatch. (låter så fel att säga hemmamatch, hemma match för mig är lugnet, inte rättvik arenan och 45min bort)
Mot ljusdal idag. Hoppas det går bra för smågrabbarna. Kom igen mommen och danne !! Jag litar på er oldies :)

Älskar mina morgnar när jag vaknar vid tio tiden. Gör frukost och brygger kaffe. Sen kollar på Sjunde Himlen och efter det börjar min dag. jag är en slow starter på morgon.
Dock hade det varit bättre att gå upp 8 elller 9 och få saker gjort. Men nee .. not for me !
ska snart diska och dammsuga lägenheten (nackdelen med att ha trea, mycket kvadrat att stända)

Ledig hela helgen jobbar bara några timmar imorn. Behöver faktiskt en lugn vecka !

just ja, jag är lite orolig. min karl vill köpa en playstation 3 ???
Det betyder: frida karls kommer aldrig få se glimten av hennes pojkvän igen, bandy jobb tv spel over and over again ?


Haaaade

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Tv-spel? Det har jag sagt NEJ till hemma. Inser att om Steffo köper ett tv-spel så dör vårt förhållande, haha. Är dom inte borta tillräckligt? Kan väl vara trevligt att man umgås när dom väl är hemma, hahaha! Kramar!

2011-01-19 @ 15:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0