Fattiglapp !

Känns som om jag är fattig jämt. Blir lite less emellanåt. Svårt att klara sig när man adlrig får ut en BRA lön. Det är alltid ok eller så jag klarar mig men aldrig BRA ! Uuuuschan. Och lite less på kväll och helg jobb kan jag erkänna att jag är. Har jobbat sen jag var 15år och har aldrig haft ett måndag till fredag jobb DAGTID. Börjar blir lite sugen att vara "normal" och veta hur det känns att komma hem en FREDAG och ha helg...

Nog med mitt gnäll, helgen har varit toppen. Mycket tid tillsammans med Emanuel och det behövdes verkligen. I fredags var jag på middag med tjejerna för att fira älskade Sarah på födelsedagen. Åt en ceasar på Olearys. Mkt trevligt. I lördags var det bandy i rättvik, viktig o bra vinst för killarns. sen var jag och Emanuel bara hemma, åt en god middag framför en film, lugnt o skönt.
Igår däremot var vi i hökviken hos mamma o pappa. Kenneth Malin och Novalie var även med. Vi anglade, bastade, pimplade och grillade. JÄTTE skönt att vara ute en hel dag på isen. Måste hända fler gånger. Sen var det bandy VM och kvällen avslutade vi hemma hos Malin o kenneth i vika med en film o lite mer mys med vänner.


För några dagar sedan fyllde ju Niklas år. Jag var förbi graven och sen kikade jag förbi hos min fina vän Sofie. Hon höll på att baka cupcakes för att fira vår saknade Niklas.



Fint resultat <3

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen. 4 ggr förra veckan och kom nyss hem från ett gym pass med 2km löpning som uppvärmning. Inte nog med det så ska jag mammsen o Shrorty ut och gå runt tisken nu.

trevlig kväll !

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är bäst <3

2011-01-24 @ 23:05:23
URL: http://underbaralillalillebror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0