Finaste sötaste Niklas




Livet är så orättvist. Varje dag dör flera hundra.
Men varför händer en sådan sak ? En hemsk olycka ..
varför fick han inte överleva? Varför just Niklas? Han har inte gjort nått ont i denna värld och hans liv tog ifrån honom efter endast 21 unga år.
Det är så hemskt :( Livet är så orättvist. Vad ska det finnas för mening med det som hände ?
Du kommer alltid att fattas i denna värld.

Varför du? :(
Så länge jag har känt dig har alltid fått mitt leende att växa dubbelt så mkt när du är i närheten.
Du var så rolig, flummig, full med energi, GLAD, sprallig, tokig, busig ALLT !
Därför saknar jag dig nu .. för att jag aldrig kommer se din energi omkring oss mer:(

Och min älskade Sofie, jag saknar dig, vill träffa dig, finns altid hör för dig.
Det vet du. Du är min fläskis och vi vet vart vi har varandra.
Tveka aldrig om du vill prata med nån, inte prata alls, umgås .. vad som helst.
Du vet att jag vill träffa dig när som helst. Säg bara till när <3

Vila i Frid bästa Nicke

Kommentarer
Postat av: Sofie

Älskade Fläskis, tack för att du finns!

Sitter med tårarna rinnandes, du är underbar och tack för att du finns <3

2011-01-21 @ 15:03:40
URL: http://underbaralillalillebror.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh, det hugger i hjärtat när man läser! Nicke<3



Ses sen om vi ska ut å vandra!!

2011-01-24 @ 16:09:36
URL: http://sofija023.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0