Karis och Baktus ?!




Nu har jag varit på besök hos tandläkaren.
Hade kännig i en tand så de lacka någon tand.
Sen har jag tid för en lagning om en månad.
Lika bra att fixa tänderna ordentligt !!!!

i våran nya lägenhet så har vi lås som går igen direkt vi stänger dörren.
Förra veckan glömde jag nyckeln och stängde dörren. Vi fick lov att ringa vaktmästaren o han fick låsa upp.
Nu hände det igen, skjutsade emanuel till jobbet och fråga :
- har du nyckeln med dig?
- jaa det har jag
(men jaaaag glömde att kolla om jag hade min med mig, men koll på andra ska jag ha:P)
Så jag fick åka till emanuels jobb IGEN o hämta nyckeln där. Usch va drygt det är !!
livsfarligt

Om 2 timmar börjar jag jobba. ska trycka i mig lite nötter nu
Har bara 3 timmar idag. HELT onödigt. Träna efter jobbet. de ska börja med skit mkt pass på sportlife. Hur kul som helst. och eftersom jag får det gratis är det ännu bättre.
Zumba, bodypump, spinning, core !! Ska köra ALLT :)

ha en trevlig dag, snart är det helg igen <3


Kommentarer
Postat av: SOFIA

VA FICK DU PRÖJSA?

2011-01-20 @ 10:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0