Konstig period


Jag är inne i en konstig tid. Är inte riktigt mig själv. Måste hitta glada Frida igen. Känns som jag varit bitter och lätt irriterad ett tag nu och kan inte riktigt sätta fingret på vad det egentligen kommer ifrån.
Jobbar lite mindre denna vecka. Ska försöka träna lite igen och få igång kroppen. In a blink of an eye så är sommaren här igen. Men jag vill ha ett bra gym att gå till, med bra pass. Som friskis i göteborg. Det var toppen, låg skit nära och skit stort och hade 14 olika pass varje dag nästan. Nu har jag inte hittat nått som passar här ännu, men får gå på gratisgymmet som vi har till ica personalen så länge. Löpa lite ute !! Sätt igång nu

Det jag önskar mig mest av allt just nu .. det är VÄNNER boxen. Såg att det kostar 999kr. Då skulle jag vara fastspikad framför tvn fleeera gånger i veckan och bara glo vänner :) Såå braa ! Synd att jag inte fyller år snart, det är inte jul och jag är inte den lättaste att leva med just nu så jag lär ju inte få en present bara för att jag är jag. Aint gonna happen !

Har stängning idag igen, rätt segt. Igår hade vi en säkring som gick i hela butiken och det var KOLSVART i en timme. Kl 9 på kvällen så det var ju kolsvart ute oxå. Rätt läskigt. Hoppas det är löst idag dock för det blir lättare att snatta plus att vi inte ser nånting :P

Nu ska jag diska göra ordning mig, ha på mig promenad kläder, sen gå till jobbet !! Solen skiiiner ute. Behöver iofs musik i öronen och jag vet inte var min MP3 är.

Tack förresten brudarna för i lördags, längesen jag var ut (dock sööög det att vara på åh så jag stack hem) men det är alltid trevligt innan med tjatter och prat med brudar :))

So Long

Kommentarer
Postat av: Saris

Åh men Fridis.. Jag förstår PRECIS hur du känner dig! Har känt likadant sen jag kom hem från USA, men vet du? Jag tror att det är helt naturligt den här tiden på året. Lite höstdepression fast efter-jul-depression. Januari är alltid segt men vips så var det snart vår och då får man ha fina vårkläder på sig och kan börja gå ute utan jacka och ta en fika på nån uteservering (som det finns så många av i falun..) och så känns livet mycket lättare! :)

Och vet du vad jag tycker? Att du ska börja hänga på Friskis med mig! Då kan vi spinna och köra skivstång och fuego tillsammans :D Jag vill jag vill! En sak är säker iallafall, vi måste hänga maaaassor framöver!! I veckan? <3

2011-01-17 @ 17:52:00
URL: http://saraherikers.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Tack själv vännen! Var jätte roligt! Du, förresten, dörren är där borta, hahahahahaha!!! Kramar!!!

2011-01-17 @ 20:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0