update


Nu var det längesen jag skrev igen. Jag jobbar nästa hela tiden sen har det varit juldagar och nyårs dagar så min första prioritering har inte varit datorn :)
Har jobbat många dumma tider nu på slutet. men jag trivs väldigt bra på jobbet med alla ! Det känns bra att vara tillbaka. Nu vill jag bara lära mig nått mer och få en riktig tjänst. mitt mål 2011.

På nyår jobbade jag till 20:15. Sen åkte jag och emanuel hem till malin och kennets nya hus i Vika. Vi lagade raklett med oxfile och till efterätt massa blandade frukter med vit choklad och mörk choklad i ugnen med vanlij glass till. Det var super gott alltid. På tolv slaget gick vi ut, såg raketer, tog kort, rökte cigarr och drack champagne.
Det var en super trevlig kväll och rätt lugn. Toppen kompisar det där :) Sen sov vi kvar och vi vaknade utav Novis på morgonen. Hon är den sötaste och bara växer och växer den lilla :)

Nu har min karl varit duktig och städat hela lägenheten så den är fräsch och idag är hans första jobb dag. Vanlig vardag igen. Toppen. Innan jobber idag ska jag försöka få bort lite skit i andra rummet så det blir fint snart sen har vi kvar målningen i badrummet. Vi orkar aldrig ta tag i det !!

Sen sist har jag även gjort en tatuering. Jag skulle göra om min natalie i nacken, men istället gjorde vi en helt ny över den. Här kommer en bild :D




Så var sagan slut !! Nu ska jag dricka kaffe sen få saker gjort.
God fortsättning :)

Kommentarer
Postat av: Saris

Jaaaaa, massa massa mys imorgon! :) Ska försöka komma ihåg film men påminn Spills också vetja. MYSPYS! Jag är redo anytime så hör av dig efter jobbet bara :) PUSS!

2011-01-03 @ 23:27:39
URL: http://saraherikers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0