vardag igen !


..egentligen har jag ingen riktig vardag som många andra som jobbar. då andra har helg då jobbar jag och när jag kan kalla att jag har helg då är det ledigt mitt i veckan. Men men .. jag jobbar iaf ! Och trivs när jag väl är på jobbet. Det är bara tiderna och dagarna man får jobba som man kan bli less på.

Nu är det inte längre lika kallt ute. Bara runt nollan. helt underbart skönt. Solen är tom framme idag. Tror jag ska ta mig en promenad till Sofijas jobb, ta en kaffe och gå hem igen :) Pappa kommer förbi om nån timme för att hjälpa mig sätta upp hyllor som han har fixat. Kanske kan åka iväg o slänga lite mer skräp så det blir rent o fint hemma :)
Vill även förbi rusta för att köpa en matta till vardagsrummet. har 100kr rabatt där oxå fyyyynd ;P

Just nu håller jag på att lagar mat. Inte frulle, ställde mig o gjorde laxpaj med broccoli o lite crabsticks det första jag gjorde. Hooopppas att det blir bra annars blir jag fan besviken. Följer recept o allt ! vill vara SKITBRA på att laga mat. då blir det ju roligare.

Idag fyller även kära mamma år. Vi ska dit senare ikväll på fika och ge present. Eller så blir det hos björn (morbror) som oxå fyller år idag. De är tvillingar :) där har jag inte varit på flera år så vi kanske kan våldgästa och bli bjudna på fika?! :)

nej nu ska jag göra klart maten och sen starta min dag !! SmellYaLater

Kommentarer
Postat av: Saris

Duktig du är, lilla frugan :)

Jaa, jag tänker på resan så ofta, kan verkligen inte låta bli! Det var det absolut bästa, helt underbara månader tillsammans med er. Älskar alla minnen :) Och jaaa, vi måste verkligen ses snart!



Jag vill jobba med dig också ju! Vet du när bossen jobbar? Och hur jobbar du? Jag vill ses i veckan! Puss! <3

2011-01-10 @ 11:36:08
URL: http://saraherikers.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Jag tycker iPhonen är jätte bra. Jag tycker inte att den är krånglig, men det tar ju ett tag innan man lär sig.:-) Kramar!

2011-01-10 @ 18:56:54
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0